Zack Kulm

Senast uppdaterad den 28 oktober 2020

annonsör Disclosure:
Vi rekommenderar produkter och tjänster baserade på opartisk forskning från vår redaktion. Vi tjänar pengar via affiliate länkar, vilket innebär att om du klickar på en länk på vår webbplats, vi kan tjäna en provision. Eventuella provisioner vi får påverkar inte våra rekommendationer; om du vill veta mer om hur det fungerar, läs mer.,

NFL Game Pass Review

National Football League ’ s video-on-demand streamingtjänst, NFL Game Pass, ger tillgång till alla 256 ordinarie säsong spel samt preseason och postseason täckning. Det höjer hur du tittar på spelet, med flera kameravinklar på fältet, möjligheten att pausa och spela upp, och 45-minuters, förkortade versioner av spel. Förvänta dig bara inte att titta på spel när de flyger live, eftersom det finns en väntetid innan spel laddas upp för att strömma på NFL Game Pass-appen., Tjänsten erbjuder också exklusivt innehåll från NFL Films Arkiv och kommentarer visar värd all-time greats som Peyton Manning. NFL: s streamingtjänst kostar $ 100 per år, eller du kan välja att göra fyra betalningar på $30. Kom bara ihåg, du sparar $ 20 genom att betala allt på en gång.,

NFL Game Pass at a Glance

Service
Price
Free trial length
Games
Ad-free
NFL Game Pass
$99.,99/yr. or $30/4 mo.
7 days
256+ preseason and postseason games
No

How We Evaluated NFL Game Pass

The market for sports-centered video-on-demand services has expanded significantly in recent years., Erbjudanden från NBA och NFL har till exempel vuxit från kabel-och satellittillägg till oberoende strömmande alternativ. Hur vi tittar på sport i strömmande ålder har också förändrats där människor går för att visa spel och matcher. Streaming gör det möjligt att gå direkt till källan istället för att förlita sig på tjänster från tredje part. Tack vare kataloger fulla av exklusivt innehåll, speciella kontroller och möjligheten att titta på från olika enheter har beslutet att göra övergången från traditionella visningsmetoder till streaming aldrig varit enklare.,

vid utvärdering av NFL Game Pass, vi ägnade särskild uppmärksamhet åt tillgången på levande spel. Streamingtjänster, som YouTube TV och Hulu + Live-TV, erbjuder ESPN och andra sportkanaler och ger tillgång till en mängd olika sportevenemang. Men på grund av nuvarande kontrakt och lokala blackout begränsningar, många tjänster har bara täckning av specifika ligor. Vissa har inte möjlighet att flyga live-spel, och andra erbjuder bara begränsad live-action.,

att hålla dessa nyanser i åtanke, vi grävde i NFL Game Pass ” funktioner, katalog och strömmande kapacitet för att avgöra hur de staplade upp mot konkurrenter.

NFL Game Pass vs., Other Video Streaming Services

NFL Game Pass
NBA League Pass
ESPN+
YouTube TV
Starting annual price
$99.,99
$199.99
$49.99
N/A
Monthly price
$30/4 mos.
$28.99/mo.
$4.99/mo.
$49.99/mo.,div id=”7b268e94eb”>

Offline downloads

Android and iOS mobile dvices
With NBA app
Mobile storage
Unlimited

Key NFL Game Pass Features

Enhanced viewing experience

You hold the controls when watching NFL Game Pass., Pausa, spela upp och snabba framåt spelet på din fritid. Du kan också arbeta med många kameravinklar, som låter dig undersöka pjäser som domare med Coaches Film funktionen. Om du har två spel du vill titta på samtidigt, slå bara de blå prickarna längst upp till höger på skärmen och få tillgång till Live Games — alternativet-du kommer att kunna njuta av båda spelen samtidigt på en sida vid sida delad skärm.

exklusivt innehåll

utöver tillgång till varje sändning tillsammans med kondenserade 45-minuters versioner av spel, erbjuder NFL Game Pass en imponerande katalog av innehåll., NFL-Filmarkivet står till ditt förfogande med HBO: s” Hard Knocks ” – Serie,” A Football Life”,” Fantasy Live ”och” Mic ’d Up” tillsammans med annat imponerande innehåll. Omdefiniera hur du tittar på spelet med” Filmsession”, en extra där några av NFL: s bästa tränare och spelare som Andrew Luck och Doug Pederson breakdown tape. Det finns också ytterligare ljud täckning. Live Audio funktionen är perfekt för att få en hemstad perspektiv på åtgärden.,

titta på med flera skärmar

NFL Game Pass arbetar med familjer och vänner genom att låta upp till fem användare titta samtidigt — ett generöst nummer. Endast tittare som strömmar från samma Wi-Fi-och IP-adress kan dra nytta av den här funktionen, vilket begränsar dess användbarhet.

den nedersta raden

NFL Game Pass kommer att pique intresset för fotboll fanatiker med en mängd innehåll inklusive varje NFL spel, exklusiva serien kommentar, och populära HBO-serien som ”Hard Knocks.,”Om du är den typ av fan som övervakar fantasy fotbollslag eller vill ha biblioteket i NFL till ditt förfogande, kommer den här tjänsten säkert att förbättra din kunskap om allt NFL. Men om du letar efter ett sätt att titta på live NFL-spel, kommer du att bli bättre med ett live streaming-alternativ.

om författarna

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *