• Save

atunci Când vorbim despre a face bani prin intermediul blog-uri, există câteva modalități de ușor ca AdSense, alte programe ad, affiliate marketing, publicitate directă de vânzare, și, de asemenea, plătite de clienți.odată cu evoluția blogging-ului, companiile își dau seama de importanța de a-și scoate cuvântul pe bloguri., Unii dintre ei sponsorizează cadouri, unii cumpără anunțuri directe și unii sponsorizează recenzii plătite.

recenziile plătite sunt foarte eficiente, deoarece fiecare recenzie va rămâne probabil pe web atât timp cât site-ul respectiv există. Deci, pentru un agent de publicitate, acest lucru este foarte bun. Și pentru un blogger, este o mare oportunitate de a câștiga mai mult de la blog-ul lor.recenziile plătite sunt ceva despre care mulți oameni știu și de obicei ignoră. Ei nu-și dau seama că sunt mulți bani în a face recenzii plătite.,dacă aveți un blog de nișă pe orice subiect, există șanse mari ca mulți oameni să vă contacteze pentru a-și revizui produsul pe blogul dvs.în călătoria dvs., veți primi o tona de e-mail cu privire la revizuirea produselor. Unele dintre e-mailuri vor fi astfel:

acum marea întrebare este…

conținutul paginii

ar trebui să faceți recenzia gratuit sau cu plată?

această întrebare devine mai dificilă atunci când primiți o solicitare plătită pentru un produs pe care ați dorit să îl revizuiți așa cum este., Cu toate acestea, ceea ce trebuie să știți este că aceasta este o oportunitate de a fi plătit în avans și pentru orele de muncă pe care intenționați să le puneți în ceva.iată câteva lucruri de reținut atunci când faceți recenzii: gratuite sau plătite.dacă produsul pe care vi s-a cerut să îl revizuiți este relevant pentru nișa dvs., nu vă fie teamă să faceți o recenzie.dacă găsiți produsul util pentru baza dvs. de cititori și simțiți că alți utilizatori vor beneficia de acest produs, apucați o copie de probă a produsului și o revizuiți.,de asemenea, dacă simțiți că există un produs pe piață care credeți că merită, puteți doar să ieșiți și să faceți o recenzie; nu așteptați ca un agent de publicitate să vină la dvs.notă: puteți vedea, de asemenea, dacă compania are un program de afiliere la care vă puteți alătura.

este acest produs gratuit sau plătit?

ar trebui să faceți o recenzie gratuită sau o recenzie plătită?dacă produsul pe care vi s-a cerut să îl revizuiți este relevant pentru nișa dvs., nu vă fie teamă să faceți o recenzie.,dacă găsiți produsul util pentru baza dvs. de cititori și simțiți că alți utilizatori vor beneficia de acest produs, apucați o copie de probă a produsului și o revizuiți.de asemenea, dacă simțiți că există un produs pe piață care credeți că merită, puteți doar să ieșiți și să faceți o recenzie; nu așteptați ca un agent de publicitate să vină la dvs.notă: puteți vedea, de asemenea, dacă compania are un program de afiliere la care vă puteți alătura.

este acest produs gratuit sau plătit?uneori, un posibil agent de publicitate vă va contacta și vă va spune despre o versiune gratuită a unui produs.,ori de câte ori vi se cere să faceți o recenzie a unui produs, asigurați-vă că verificați dacă există o versiune plătită a produsului. Dacă da, nu vă fie frică să cereți bani pentru a face revizuirea. La urma urmei, va fi generatoare de afaceri pentru ei.în cazul meu, ori de câte ori mi se cere să fac o revizuire a oricărui serviciu sau produs web, verific întotdeauna dacă există o versiune premium a produsului. Dar dacă există doar o versiune gratuită și acest produs pare util, îl voi revizui gratuit.,în majoritatea cazurilor, recenziile plătite sunt făcute din trei motive:

1. backlink
  2. trafic
  3. expunere

backlink

Dacă aveți un blog cu autoritate de domeniu decentă, există șanse mari ca mulți agenți de publicitate să vă contacteze pentru a face recenzia în timp ce oferă un link înapoi către site-ul lor. Deoarece aveți un blog de autoritate și vă aflați în aceeași nișă, astfel de backlink înseamnă foarte mult.traficul ridicat este un alt lucru pe care oamenii îl caută atunci când solicită recenzii plătite., Acești agenți de publicitate nu vizează backlink-urile; în schimb, sunt mai înclinați să obțină trafic direcționat, astfel încât să poată face mai multe vânzări.deci, dacă aveți un site web de nișă și conduceți trafic direcționat de la Google, puteți atrage cu ușurință agenții de publicitate care doresc să cumpere recenzii de la dvs.

expunere

Să presupunem că creez un produs nou și oamenii nu știu despre el. Cel mai simplu mod de a informa oamenii este prin cumpărarea unor recenzii ieftine, plătite pe unele bloguri și site-uri populare legate de nișa produsului.,acest lucru va crea notorietate asupra mărcii, iar oamenii vor începe să învețe despre produs. Acest lucru este similar cu cumpărarea unui anunț banner, dar este mai eficient deoarece produsul este discutat în profunzime.

ar trebui să faceți o recenzie plătită sau nu?

răspunsul scurt este, da! nu este nimic în neregulă cu recenziile plătite și, de fapt, vă ajută să câștigați bani în avans. Deși trebuie să fii vigilent cu privire la produsele pe care le revizuiești pe blogul tău.ar trebui să încercați produsul înainte de a cumpăra și, dacă este posibil, să încercați alte produse din categoria similară., Aceasta este, de asemenea, șansa dvs. de a afla despre o nouă categorie completă de produse. făcând acest lucru vă va ajuta să veniți cu cea mai autentică recenzie posibilă și, prin urmare, utilizatorii dvs. vă vor recompensa cu loialitate, iar vânzările care se întâmplă Postează asta. asigurați-vă că solicitați agentului de publicitate un produs eșantion, astfel încât să puteți scrie o recenzie cinstită.

Iată 6 Sfaturi pentru a scrie recenzii plătite:

1. Cunoașteți detaliile produsului

primul lucru de știut înainte de a scrie recenzia plătită este produsul, compania, termenii și condițiile etc., Toate aceste lucruri vă oferă o scurtă idee despre revizuirea pe care o veți scrie pe blogul dvs. Citiți recenzii despre acel produs și, dacă este posibil, încercați produsul respectiv, acest lucru vă va asigura că selectați un produs potrivit pentru scrierea recenziei.dacă este un software, cel mai bun mod de a scrie o recenzie este descărcându-l și încercând-l singur. În acest fel, puteți ști despre avantajul posibil și problema cu software-ul. Când scrieți o recenzie, asigurați-vă că menționați avantajele și dezavantajele unui software. Altfel, în ciuda scrierii unei recenzii uimitoare, veți pierde din partea de încredere.,

2. Încredere

acceptați recenziile plătite numai după ce aveți încredere în produs. Nu are rost să vindeți produsul care nu merită sau nu este util pentru cititorii dvs. Încrederea este cea mai importantă parte a blogging-ului, o singură sugestie proastă pentru cititorii dvs. ar putea duce la pierderea cititorilor și a adepților. Dacă sunteți sigur că produsul este util, veți scrie cu siguranță o recenzie plătită de ucigaș.

3. Blogging-ul nu este doar despre a face bani online, este mai mult pentru schimbul de informații utile pentru cititorii dvs., Astfel, în timp ce scrieți recenzii plătite, asigurați-vă că scrieți pentru cititori nu numai pentru bani. Ca și în cazul în care aveți un blog de tehnologie, accepta comentarii despre site-uri utile, gadget-uri sau servicii tehnice, mai degrabă decât merge pentru articole de îmbrăcăminte sau orice alte produse relevante.

De asemenea, citiți: Cum să scrieți articole pentru cititorii dvs.

4. Include opiniile dumneavoastră

mulți bloggeri copia, în general, conținutul și caracteristicile site-ul produsului și scrie comentarii despre aceeași., Dar dacă doriți să scrieți recenzii plătite în mod eficient, trebuie să vă dați părerea despre produs, mai degrabă decât să copiați de pe blogul altora. Dacă credeți că produsul are puține dezavantaje, scrieți-l în recenzia dvs. La urma urmei, revizuirea se referă la împărtășirea unei opinii adevărate.

5. Implicați cititorii

când scrieți o recenzie plătită, asigurați-vă că nu scrieți o recenzie tipică care începe cu caracteristici și se termină cu aceleași. Recenzia dvs. plătită trebuie să fie interactivă cu cititorii dvs. Nu terminați doar recenzia cu opiniile dvs., cereți cititorilor dvs. să ofere feedback util., Cititorii dvs. ar arăta cu siguranță interes în timp ce comentați dacă păstrați un sfârșit deschis în recenziile dvs.

6. Recenziile sunt foarte utile pentru a obține trafic de la motorul de căutare și cu date noi de schemă, puteți adăuga rata software-ului, produsul instrument pe care îl revizuiți și îl puteți afișa în stea., Mai jos este un exemplu de revizuire articolul de pe blogul nostru, unde ne-au arătat star rating:

• Save

Acum, numai că va ajuta să obțineți mai mult CTR, dar va ajuta, de asemenea, pentru a crește nivelul de încredere. Fii sincer în timp ce da rating și amintiți-vă, cel mai bun rating merge doar la produse remarcabile. Puteți utiliza WP Review pro, care este unul pe care îl folosim aici la ShoutMeLoud. Folosind acest plugin, puteți adăuga, de asemenea, o casetă sumară de revizuire în jurul conținutului dvs.,

• Save

Acest lucru este mare pentru cititorii pentru a citi rapid de revizuire a conținutului &, de asemenea, pentru a obține mai multe CTR. În cazul în care nu vă place culoarea casetei de revizuire din captura de ecran de mai sus, nu vă faceți griji! Puteți personaliza aspectul & simt din caseta de revizuire.,în opinia mea, nu există nici un rău în a face o recenzie plătită, dar asigurați-vă că revizuiți numai acele produse care sunt legate de nișa dvs. și pe care le-ați folosit personal.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *