Zack Kulm

laatst bijgewerkt op 28 okt 2020

We raden producten en diensten aan op basis van onbevooroordeeld onderzoek van ons redactieteam. We verdienen geld via affiliate links, wat betekent dat als u op een link op onze site klikt, we een commissie kunnen verdienen. Eventuele commissies die we ontvangen hebben geen invloed op onze aanbevelingen; als u meer wilt weten over hoe dat werkt, lees dan meer.,

NFL Game Pass Review

de video-on-demand streamingdienst van de National Football League, NFL Game Pass, biedt toegang tot alle 256 wedstrijden in het reguliere seizoen en voor-en naseizoen. Het verhoogt de manier waarop je het spel bekijkt, met meerdere camerahoeken op het veld, de mogelijkheid om te pauzeren en opnieuw af te spelen, en 45-minuten, verkorte versies van games. Verwacht gewoon niet om games te kijken als ze live uitzenden, omdat er een wachttijd voordat games worden geüpload naar streamen op de NFL Game Pass app., De service biedt ook exclusieve content van NFL Films archief en commentaar shows gehost door all-time grootheden zoals Peyton Manning. De NFL ‘ s streaming service kost $ 100 per jaar, of u kunt ervoor kiezen om vier betalingen van $ 30. Houd in gedachten, je bespaart $ 20 door te betalen in een keer.,

NFL Game Pass at a Glance

Service
Price
Free trial length
Games
Ad-free
NFL Game Pass
$99.,99/yr. or $30/4 mo.
7 days
256+ preseason and postseason games
No

How We Evaluated NFL Game Pass

The market for sports-centered video-on-demand services has expanded significantly in recent years., Aanbod van de NBA en NFL, bijvoorbeeld, zijn gegroeid van kabel en satelliet add-ons om onafhankelijke streaming opties. De manier waarop we naar sport kijken in het streamingtijdperk is ook veranderd waar mensen naar games en wedstrijden gaan kijken. Streaming maakt het mogelijk om direct naar de bron te gaan in plaats van te vertrouwen op diensten van derden. Dankzij catalogi vol exclusieve content, speciale controles en de mogelijkheid om te kijken vanaf verschillende apparaten, is de beslissing om de overstap te maken van traditionele weergavemethoden naar streaming nog nooit zo eenvoudig geweest.,

bij het evalueren van NFL Game Pass hebben we bijzondere aandacht besteed aan de beschikbaarheid van live games. Streamingdiensten, zoals YouTube TV en Hulu + Live TV, bieden ESPN en andere sportkanalen en bieden toegang tot een verscheidenheid aan sportevenementen. Maar als gevolg van de huidige contracten en lokale black-out beperkingen, veel diensten hebben alleen dekking van specifieke competities. Sommige hebben niet de mogelijkheid om live games te luchten, en anderen bieden slechts beperkte live-action.,

om deze nuances in gedachten te houden, hebben we de functies, catalogus en streaming mogelijkheden van NFL Game Pass onderzocht om te bepalen hoe ze zich tegen concurrenten opstapelden.

NFL Game Pass vs., Other Video Streaming Services

NFL Game Pass
NBA League Pass
ESPN+
YouTube TV
Starting annual price
$99.,99
$199.99
$49.99
N/A
Monthly price
$30/4 mos.
$28.99/mo.
$4.99/mo.
$49.99/mo.,div id=”7b268e94eb”>Offline downloads
Android and iOS mobile dvices
With NBA app
Mobile storage
Unlimited

Key NFL Game Pass Features

Enhanced viewing experience

You hold the controls when watching NFL Game Pass., Pauzeer, speel opnieuw af en spoel het spel vooruit op uw gemak. U kunt ook werken met tal van camerahoeken, waarmee u toneelstukken zoals scheidsrechters met de Coaches Film functie te onderzoeken. Als je twee games hebt die je tegelijkertijd wilt bekijken, druk je gewoon op de blauwe stippen in de rechterbovenhoek van je scherm en krijg je toegang tot de optie Live Games — Je kunt beide games tegelijkertijd bekijken op een split screen naast elkaar.

exclusieve content

bovenop de toegang tot elke uitzending, samen met gecondenseerde 45-minuten versies van games, biedt NFL Game Pass een indrukwekkende catalogus van inhoud., De NFL Films Archive staat tot uw beschikking met HBO ‘ s “Hard Knocks” series, ” A Football Life,” “Fantasy Live,” en ” Mic ‘d Up” samen met andere indrukwekkende inhoud. Herdefinieer hoe je de wedstrijd kijkt met “Film Session”, een extra waar een aantal van de beste coaches en spelers van de NFL ‘ s zoals Andrew Luck en Doug Pederson breakdown tape. Er is ook extra audio dekking. De Live Audio-functie is perfect voor het krijgen van een thuisstad perspectief op de actie.,

kijk met meerdere schermen

NFL Game Pass werkt met familie en vrienden door maximaal vijf gebruikers tegelijkertijd te laten kijken — een groot aantal. Alleen kijkers die streamen vanaf hetzelfde Wi-Fi-en IP-adres kunnen van deze functie profiteren, waardoor het nut ervan wordt beperkt.

de Bottom Line

NFL Game Pass zal de interesse wekken van voetbalfanatici met een schat aan inhoud, waaronder elke NFL game, exclusieve series commentaar, en populaire HBO series zoals “Hard Knocks.,”Als je het type fan die fantasy voetbal teams controleert of wil de bibliotheek van de NFL tot uw beschikking, deze dienst zal zeker verbeteren van uw kennis van alle dingen NFL. Maar als je op zoek bent naar een manier om live NFL-games te kijken, ben je beter af met een live streaming-optie.

over de auteurs