Fordeler: «Mannskapet var kjempebra, sete avstand komfort ikke så mye.»
Cons: «Må ha sete stående for å bruke skuffene for å spise på flight»

Fordeler: «mannskapet var svært vennlig og forståelsesfull og flyturen til venstre rett tid.»
Cons: «maten var ikke god, og det var svært lite i veien for tv-underholdning.»

Fordeler: «jeg likte som puter, tepper og hodetelefoner ble gitt.»
Cons: «Boarding var en klynge (hovedsakelig fordi de linjer som var uorganisert).,»

Fordeler: «Sjef i kabinen»
Cons: «Terrible customer service. Oppmerksomhet for å deaktivere kunder er null. De bokstavelig talt tortur deaktivere passasjerer. Svært uhøflig og krenkende rullestol ansatte.»

Fordeler: «Mannskapet var supert!! Svært imøtekommende og svært villige til å hjelpe folk når de blir bedt om.»
Cons: «Fly underholdning skjermene var ikke arbeider i det hele tatt på en masse sitteplasser. Airbus 330-300 var datert og hytte fasiliteter var i forfall. Men samlet flight fornøyd, alt som var nødvendig!,»

Cons: «De tok en ekstremt lang tid på å oppklare bort skitten middag skuffene, noe som betydde at skuffen tabell måtte legges ned. Dette gjorde det nesten umulig å få opp til å bruke toalettet eller til å strekke seg.»

Cons: «Ikke nok plass for hånd luhggage. Endret gate svært kort før ombordstigning. Gluten gratis måltid tilgjengelig om bord.»

Fordeler: «Oppfordres til å ta puter hjem var de hyggelig»
Cons: «hodetelefonkontakter at arbeidet ville ha vært fint. 6.5 timers flytur uten lyd! Mannskapet forsvant og ville bare gi halve kopper vann når du blir bedt om., ALKOHOL ikke bare vin og varm øl.»

Fordeler: «Glatt fly, enkel ombordstigning.»
Cons: «Min vesker koste mer enn å fly. Lang linje på Pasport sjekk.»

Fordeler: «alt i alt var ok gor en veldig billig flyreise vurderer det er ikke en lowcoster.»
Cons: «Veldig incomfortable sitteplasser. Neppe reclign, ingen beinplass. Jeg er 5’8″ og slank, og det var stramt.»

Cons: «bumping og ingen kaffe»

Cons: «Veldig varmt i kabinen, ingen midler for å styre luftstrømmen. Sete plass veldig trangt. Svært høy person ved siden av meg i min plass»

Cons: «jeg er en Asiatisk kvinne., Etter å ha sett den personen som er en Kaukasisk mann satt ved siden av meg brukte toile rett foran våre sete to ganger i løpet av flyturen, gikk jeg for å bruke det. Akkurat som jeg gikk inn på toalettet en flyvertinne ropte på meg og sa: «du kan ikke bruke denne toalett. Det er for privilegert folk. Du må gå til slutten av flyet og bruke den!»Deretter 10 menuetter senere en annen kaukasisk mann som sitter bak meg gikk for å bruke toalettet rett foran meg uten problem.»

Fordeler: «Flott flytur, hyggelig og hjelpsom besetning.,»
Cons: «ikke koble til underholdning ikke»

Fordeler: «mannskapet var trivelig og var like ved overføring toalett i Lisboa.»
Cons: «Ingen USB-hull, flyturen var så forsinket at jeg savnet min-tilkobling. Jeg liker JetBlue bedre enn du HURTIG på.»

Cons: «Ikke får ny virksomhet konfigurasjon»

Fordeler: «Likte tilkoblinger og pris. Hyggelig mannskap.»
Cons: «Det var en heftig avgift for å reservere seter som ikke var tydelig nevnt på Justfly nettstedet. Kneet rom var det trangeste jeg har hatt på en kommersiell flyging. Setene knapt tilbakelente som er viktig på en over natten fly.,»

Fordeler: «Veldig fin flytur. Gratis vin, mat og filmer. Vi var i Økonomien Pluss så beinet rommet var veldig bra.»

Fordeler: «generelt god service; – setene er full hvile skjeve type, som ikke er den mest komfortable løsningen, men ok.»
Cons: «PEK på koble fly som var tre timer forsinket»

Cons: «flyturen var oversolgt og vi fikk skiftet ut med 20 andre passasjerer, selv om vi hadde bestilt måneder i forveien. Jeg er fortsatt ikke i Marrakech, nå et fly til New Jersey. Jeg er så trist og det er min bryllupsdag.,»

Cons: «Vi måtte betale $200 hver vei for å sjekke inn bagasjen og bare plukke vanlige seter. Det var ikke klart da vi kjøpte billetter. I tillegg til at de ikke kunngjøre porten til 30min før ombordstigning. Hvis du går gjennom passkontrollen som kan være en 45 minutter prosessen. På toppen av det, selv om jeg betalte $100 for å reservere seter, da vi ankom gate setene vi reservert var ikke forbeholdt. Hvorfor gjorde jeg bare betale $100?! Heldigvis hadde jeg kvitteringer. Våre flyforbindelse var 4 timer forsinket, noe som gjør vår layover 7 timer! Etter en times flytur. Dette er den verste flyselskap.,»

Cons: «Seter er svært stramt hadde mer plass på tidligere jet blå flight»

Fordeler: «Prisen»
Cons: «Business flatskjerm sitteplasser ganske restriktive»

Fordeler: «mannskapet & renhold generelt . Tidsnok .»
Cons: «Hva jeg ikke liker i alle moderne fly i økonomien( ikke nok beinplass) . Jeg er 5feet 8 og kan neppe passe . Jeg er Ikke overvektig. Jeg kan ikke forestille meg hva høyere folk må føle seg som.»

Fordeler: «jeg likte fotstøtter og beinplass. Glutenfri måltidet var fantastisk.,»
Cons: «Selv om jeg hadde en deilig glutenfri middag rulle med de viktigste måltid, jeg ble servert en våt ris cracker for frokost. Hvorfor ikke en annen roll?»

Fordeler: «De ansatte var veldig vennlige og fly som var behagelig for meg som en transatlantisk reise i scenen klasse kan være. Maten var overraskende velsmakende og at portugisisk vin ble tilbudt gratis gjorde meg til og passasjerene rundt meg til å føle deg velkommen og tatt godt vare på.,»
Cons: «Min flytur ankom sent, tilsynelatende, som meg selv og folk på to andre kobler trykk på flyreiser deplaned etter våre respektive ombordstigning anrop hadde begynt. Det var ingen kunngjøring for folk med tette forbindelser eller om hva du skal gjøre hvis vi ikke kunne gjøre dem., Som trykker hadde ikke tenkt ut tilstrekkelig tilkobling ganger for forholdene på flyplassen, og at det var sikkerhet, ikke til seg selv, som gjorde alt for å prøve å fremskynde er gjennom passkontrollen, etc var skuffende, og det resulterte i flere ekstra timer sittende fast på flyplassen for meg og for de som er på en av de andre tapte flyreiser med å vente over natten for et annet sete»

Cons: «Våre fly forlater Boston var forsinket med 2 timer på grunn av et mekanisk problem. Så, vi tapte vår forbindelse i Lisboa til Venezia (vår endelige destinasjon)., Vi ble omdirigert fra Lisboa til Roma og deretter til Venezia for å gjøre vår 2 etappe reise inn i en 3 etappe fly. Vi ble tilbudt bare 16 euro verdt av matkuponger for våre problemer. Vi spurte for salong fordi manglende vår sammenheng betydde at vi måtte kjøle ned våre hæler i Lisboa flyplass for 3 timer til vårt fly til Roma tok av. Vi ble fortalt at vi måtte betale for salongen! Så, våre fly til Roma ble forsinket. Vi sto ved porten til 40 minutter etter ombordstigning tid. Ingen ansatte selv har annonsert at flyet var forsinket eller hvor lenge vi skal forvente å vente., Når vi endelig kom til Roma, hadde vi 10 minutter på å gjøre vår forbindelse til Venezia. Vi mistet en hel dag i Venezia.»

Fordeler: «mannskapet var svært oppmerksomme og hjelpsomme»
Cons: «Det var varmt i kabinen. Lysene ble slått på og av uten kunngjøring og uten mye tid til å sove.»

Fordeler: «Seter følte mindre enn de fleste internasjonale flyreiser»

Cons: «Rock hard sitteplasser. Surly flyvertinne. Middelmådig til dårlig mat.»

Fordeler: «Det var stor underholdning på første fly»

Cons: «Flight Washington forsinket. Flyplassen om lukkes ved Ankomst!,»

Fordeler: «svært uhøflig empoyees ved innsjekking»

Fordeler: «Komfortabelt sete»
Cons: «Ingen lounge airside på flyplassen i Lisboa, ingen butikker åpne på at tidlig i morgen»

Fordeler: «en tilfeldig charter fly med en 1960sBoeing. Selv om billetten sa du HURTIG på. Definitivt ikke var»

Fordeler: «jeg tot var hyggelig at flyet ikke var helt full, slik at vi kunne ha en liten bit av rom»
Cons: «Andre flyforbindelse var svært ujevn., Vi tenkte at dette ville være kortere, enklere fly, men det var ikke»

Fordeler: «Alt var bra»
Cons: «jeg likte å fly med trykk på»

Fordeler: «Mange om beinet rommet uten ekstra kostnad. Flyene er ny og veldig rent. Tjenere var vennlige og hjelpsomme. Maten var akseptabelt.»
Cons: «TRYKKER du kan ikke behandle global oppføring på Logan internasjonale flyplass ennå.»

Fordeler: «Den tjenesten de har gitt oss minnet oss om hvordan airlines brukes til å behandle sine kunder i det siste., Måltider ble gitt som var underholdning (det var enkelte tv-skjermer for oss å se filmer på) alle for ingen ekstra kostnad for oss. Fra kundeservice til de tjenester som tilbys og benplass på flyet — alt var mer enn hva vi forventet, og vi vil vurdere tap Portugal flyr igjen.»

Cons: «Sen ankomst i Lisboa, tapte vår flyforbindelse til München.»

Fordeler: «maten var god og setene var veldig behagelig. Valg av trekk var ok. Mannskapet var veldig nådig til tross for alle problemene med flyet.,»
Cons: «boarding prosessen kunne ikke ha vært verre. Begge beina var forsinket på grunn av posen problemer. Det ene beinet er en betydelig del av oss måtte gå av flyet fordi det ikke var plass til all bagasjen. De laget meg en sjekk min bære på posen fordi det var over små middelmådig vekt kravet selv om mange mennesker hadde tyngre poser. Da de MISTET at dårlig for 2 dager og det var et mareritt å få den tilbake i et annet land. Andre etappe, en person med posen var om bord var ukjent, så vi ble forsinket igjen.»

Fordeler: «Flight var veldig bra og behagelig.,»
Cons: «Min bagasje ikke ankommer til den endelige destinasjonen.»

Fordeler: «Nice nye fly, ligge flatt senger, god verdi for prisen»

Fordeler: «Vin og musserende vin var bedre enn forventet, maten var bedre enn gjennomsnittet;»
Cons: «jeg er ganske høy, så ville ha likt min benplass. Også, min bagasje var tapt, noe som er uvanlig. Jeg hadde en 3h layover i LIS, og ikke forvente at bagasjen ville gå tapt som enkelt.»

Fordeler: «great staff»
Cons: «Mer mat også snacks underveis»

Fordeler: «Laks salat var kjempebra! Filmen utvalget var bra.»
Cons: «flyet var litt jankey., De hadde ikke gi bort hodetelefoner til senere i fly. Å være i business virket ikke som det var mye av vare, tjeneste eller kjas på mannskaper del.»

Fordeler: «boarding prosessen var glatt og mannskapet var svært nyttig. Maten var deilig!»
Cons: «Men, det var ikke mye plass i setet mitt når personen foran meg sette sitt sete helt tilbake (og de forlot hvis det for hele 6 timers flytur).»

Cons: «Alt var bra»

Fordeler: «Profesjonell, vennlig mannskapet. God mat.»
Cons: «Ingen i flight entertainment – SATA-app, WiFi fungerte ikke.,»

Fordeler: «Mannskapet gjorde som best de kunne»
Cons: «Vi fløy i nærheten av hurricane Lorenzo og flyturen var bumpiest jeg noen gang har hatt»

Fordeler: «Flight venstre Boston på tid og kom i Ponta Delgada 15 minutter for tidlig. Veldig rent og godt vedlikeholdt Airbus 321»

Fordeler: «Ren fly og vennlig mannskapet. Utmerket landing.»
Cons: «Ingen entertainment system. SATA internett fungerte ikke»

Fordeler: «jeg satt i en exit row, så jeg hadde masse beinplass»
Cons: «De annonserte at vi skulle plukke opp bagasjen vår og går gjennom tollen, før du trekker våre flyforbindelse til Teceira., Dette var ikke slik, og vi nesten gikk glipp av neste fly, veldig urovekkende.»

Cons: «Tok av sen savnet meg flyforbindelse, og de mistet bagasjen min og prosessen er å ta for alltid»

Fordeler: «flyturen ble endret fra 9:20pm å 4am. Da de kom borti meg til neste dag fordi de oversolgt flyturen. Så jeg gikk glipp av 1 1/2 dager i mitt fristed.»
Cons: «Alt!»

Fordeler: «Trange seter, men ledig vin gjør opp for det!»

Cons: «De kansellerte fly og gjort oss prøve å stå i kø i en time for å bli busset til hotellet – en time å vente., Ingen bagasje fordi det var i en kasse slik at ingen klær eller noe. Venstre-kl 6 am er neste morgen . Fikk til Sao Miguel og tapte flyet mitt som var å forlate dagen før. Laget meg vente på stand av før du setter meg opp i en grand hotel med bagasje. Det var Fortsatt i Boston. Jeg hadde til å kjøpe ting å bære og bruke. Så sent ingen middag på hotellet . Forferdelig»

Fordeler: «Hyggelig crew»
Cons: «Ingen underholdning. Eller vanskelig å få tilgang.»

Fordeler: «Det var vakkert»

Cons: «hjernen Min nye bagasje var hardt skadet»

Fordeler: «besetningen var veldig fin.,»
Cons: «Kunne ikke velge seter når du kjøper billetter gjennom nettstedet. Måtte ringe flyselskapet separat, noe som vi gjorde. Men faktisk billetter som vi fikk på flyplassen var for forskjellige seter. Som skjedde til et annet par på våre fly, så vel.»

Fordeler: «Alle forventninger er innfridd: på tid, profesjonelle medarbeidere, gjennomsnittlig komfort, ok mat.»
Cons: «Bølle eldre passasjerer»

Fordeler: «svært vennlig airline…takk.»

Fordeler: «mannskapet var veldig snill svært profesjonell»
Cons: «Ingen underholdning på alle»

Fordeler: «Hyggelig mannskap, god mat og gratis vin.,»
Cons: «Fly var forsinket, og de tar ekstra betalt for sitteplasser ved siden av hverandre.»

Fordeler: «Alt var på gang. God flytur.»
Cons: «setet Mitt var ødelagt og ville ikke bo i oppreist posisjon. De tok for lang tid å tjene middag.»

Fordeler: «ingenting»
Cons: «5 timer forsinkelse og tapte alle flyforbindelser. Flyselskapet i utgangspunktet satt opp på nytt, etappe 2 dager senere. Kalles Kajakk og fikk ingen støtte. Kajakk-agenten fortalte oss å holde skyve flyselskapet. Etter 2 timer med «arbeide» med flyselskapet, vi var i stand til å fly til Madrid den følgende dag., Måtte bruke ekstra penger for hotellrom og leiebil i Madrid fordi vårt endelige mål var Sevilla. Det vil aldri jobbe med Azorene eller Kajakk igjen. BTW, gjorde vi nevne at mens «arbeide» med Azorene for å planlegge fly, vi var booket til å fly inn en øy utenfor Afrika. Heldigvis, vi fulgte opp online med endret reiserute.»

Fordeler: «Gjorde ikke nyte noe om dette flyselskapet eller fly. Alt er så bakover»
Cons: «Fly på Azorene Airlines/SATA er alltid forsinket. Det er en skam at det er det eneste flyselskapet som flyr til Terceira-Øya., De forsinkelse flyvninger på grunn av «problemer» fordi de ikke kan få sine ting sammen. Mannskapet var også uvennlig og mens vi allerede var 4 timer forsinket en av mannskapet (leder) hadde audacity for å fortelle henne team «hvorfor er dere i en hurrry for?»HALLO! Vi er allerede dame. Jobbe hardere og raskere, slik at vi kan gjøre opp litt tid. Maten var ekkelt og de knapt gi deg noe å drikke. Også, flyene er svært gamle. Sitteplasser ubehagelig, ingen leg room, ingen Tv-apparater og stinker.,»

Fordeler: «Flight personalet var profesjonell, vegetarisk måltid var anstendig, god benplass»
Cons: «Seter var ganske vanskelig og ubehagelig for en lang flytur»

Fordeler: «Alt var myk og komfortabel.»
Cons: «Det er ingen in – flight entertainment.»

Fordeler: «jeg likte at de servert et måltid, var definitivt mer romslig sittegruppe og etappe plass, mannskapet var svært nyttig.»
Cons: «jeg likte ikke at når vi kom i Azorene vi var quarinitined til en plass som bare kunne bli skrevet inn eller venstre ved å passere Gjennom sikkerhetskontrollen. Så det var ingen bad i venteområdet., Jeg ble tilfeldig klappet sammen med et lite barn, og rundt halvparten av de andre passasjerene. Alle de tilbød var vann i vente maskinen. Etter at alle venter, vi reboarded samme plan. De gjorde ikke forklarer godt hva som foregikk.»

Cons: «Forsinket 4 timer; ombordstigning agent kunne ikke gi noen detaljer (i mellomtiden meg ungene hyler); seter var smal, og jeg kunne ikke løfte armlenet opp ut av veien. Maten var forferdelig. Ingen underholdning synlig fra våre seter og hodetelefoner fungerte ikke. Fly fra BIM ble mye av det samme. ALDRI FLYR SATA IGJEN!,»

Cons: «Airline ble 2 timer forsinket og savnet vår sammenheng som gjorde oss gå glipp av vår første havn for våre cruise så vi hadde å gjøre andre ordninger, mens flyselskapet gjorde ingenting for å hjelpe. Jeg ville ALDRI FLY med dem igjen.»

Ulemper: «jeg hadde planlagt å fly, og ble utsatt for 3 dager i Boston. Jeg venter fortsatt på å høre tilbake for å få tilbakebetalt for drosjer/ubers at jeg måtte ta til hoteller som var forutsatt. Hotellene var 40 minutter (1 natt) og 1 time (2. natt) unna. Det var noen tilgjengelig for å snakke på flyplassen og line var latterlig lang., Jeg hadde planlagt en tur for 2,5 uker å utforske Portugal og Spania og tapte Portugal del helt siden jeg var forsinket i Boston. Til slutt ga jeg opp å vente og kjøpte en billett via et annet flyselskap, slik at jeg kunne møte mine venner og ikke gå glipp av noe mer fra min tur.»

Fordeler: «Rask Enkel sjekk i, flotte fly og ansatte!»

Fordeler: «Mannskapet var O. K.»
Cons: «- Det er ingen flere direktefly til Terceira (kommer fra U. S. A.) som er latterlig!!! – Både fly var forsinket. Den ene fra Boston til São Miguel var 4 timer forsinket., Flyturen fra São Miguel til Terceira ble forsinket i 30 minutter. – Så hvis forsinkelsen var ikke nok, vi måtte tilbake til gate som flyet forberedt for takeoff på grunn av tekniske problemer. SATA (Azorean Airlines) internasjonale fly er for gammel…»

Cons: «Forsinket, ingen refusjon, ac var slått av mens vi satt bare på rullebanen, savnet meg connecting flight. I mellomtiden alle sine andre avganger var forsinket også. Jeg kunne ikke tro hvor varmt det var så lenge på flyet., Verste flyturen jeg noen gang har vært på»

Fordeler: «mannskapet var FENOMENAL gå ut av deres måte å sikre behovene til passasjerer ble oppfylt – virkelig ryggraden i Azorene Flyselskaper. Setene på Airbus 330 var relativt komfortabel med anstendig pitch og utvides hodestøtter.»
Cons: «Boarding var forsinket to ganger for litt over en time total – begrenset tid til å gjøre overføringen i ponta delgada.»

Fordeler: «besetningen går en svært stram skip. Polert og imøtekommende.,»
Cons: «Vi kom for å sjekke i kø 90 min før hjemreisen, og det tok nesten to timer å komme gjennom linjen. Våre seter fikk byttet og det var en klynge å gjøre det til gate hvor vi deretter ventet en annen 45 min til en senere avgang.»

Cons: «altfor varmt, ubehagelige seter, ingen underholdning»

Fordeler: «Ingenting-vil aldri fly denne flyselskapet igjen»
Cons: «Noghjng»

Fordeler: «Ikke mye»
Cons: «Aldri hatt en slik en ubehagelig flytur! Temperaturen på setet mitt var altfor varmt – jeg og andre ble svette hele tiden., Også jeg er 6′ 3″, men ville ikke anbefale noen over 6′ fly denne flyselskapet, i hvert fall ikke i normal økonomi seter – jeg har aldri hatt opplevelsen av å være i stand til å bevege beina på grunn av setet foran.»

Cons: «Lang ventetid, ingen unnskyldninger, ubehagelig alle rundt»

Cons: «De solgte meg en flytur jknowing det var forsinket med mer enn 13 timer»

Fordeler: «Gratis mat og øl»
Cons: «3 timers forsinkelse og sizee av seter – SMÅ banen!»

Cons: «FORSINKELSER, DÅRLIG KUNDESERVICE, INGEN ANSVARLIGHET.»

Cons: «Lang forsinkelse ikke på tid»

Fordeler: «flyet var forsinket i 2 timer., Filmen var fryktelig. Ingen kjære høyttalere arbeidet. Serive var fint»

Fordeler: «Glatt. Piloten har kommunisert godt. Mat/drikke var god. Airline forvaltere var høflig.»
Cons: «boarding prosessen var uorganisert»

Fordeler: «everithing er god»

Fordeler: «Romslige»
Cons: «Forsinket 4 ganger uten forklaring. Ingen mulighet til å velge vegetarisk måltid på tidspunktet for billett kjøp eller sjekk i. Ombordstigning er gratis for alle. Ingen ordre, bare en masse av mennesker lede i å komme gjennom porten. Deretter måtte komme på en shuttle buss til flyet… som tok oss til feil fly., Ombordstigning på flyet er også gratis for alle. Den disorganization må ha minst doblet seg de nødvendige ombordstigning tid.»

Cons: «Fly ble kansellert»

Fordeler: «besetningen var helt fantastisk og svært nyttig med vår 3 år gamle sønn. Han holder ber om å gå på flyet igjen på grunn av hvordan de var imøtekommende og gjorde sin tur svært hyggelig.»
Cons: «Ingen underholdning i det hele tatt. Setene kunne ha mer hvile, så det ble en overnatting fly og nesten umulig å sove. Skuffene for business class er så tett at det er vanskelig og ubehagelig å bruke.,»

Fordeler: «Maten var god. Full middag og frokost»
Cons: «Gjort oss gå av flyet i Azorene, men ville ikke la oss i butikker og kafé. Måltid ikke serveres til 11 pm. Sitteplasser veldig smal.»

Fordeler: «Ansatte»
Cons: «Ponta Delgada bakken ansatte villedet oss med mindre enn 30 min å fange connecting flight…»

Fordeler: «serverer vin for gratis.»
Cons: «Ingen underholdning, setene er ekstremt liten og ubehagelig.»

Fordeler: «Det var en økonomisk fly. Maten var ganske god også.»
Cons: «Vi hadde endres til ganske mye hver etappe av våre flyvninger. En ble forsinket av 2,5 timer., Jeg forstår at fly blir forsinket, men de knapt ga oss noe informasjon om hva som foregikk. Flyturen var ganske jevn, men flyvertinnene ikke synes interessert i vår komfort. De var ikke frekk, men de var ikke hyggelig heller. Jeg antar jeg er vant til en annen stil av service som jeg ikke får på Azorene.»