Zack Kulm

Sidst opdateret den 28 Okt 2020

Annoncøren Offentliggørelse:
Vi anbefaler, at produkter og services er baseret på uvildig forskning fra vores redaktionelle team. Vi tjener penge via tilknyttede links, hvilket betyder, at hvis du klikker på et link på vores siteebsted, kan vi tjene en provision. Eventuelle provisioner, vi modtager, påvirker ikke vores anbefalinger; hvis du vil vide mere om, hvordan det fungerer, Læs mere.,

NFL Spil Pass Anmeldelse

National Football League ‘ s video-on-demand streaming-tjeneste, NFL Spil Pass, giver adgang til alle 256 regulære sæson spil, samt preseason og postseason dækning. Det hæver den måde, du ser spillet, med flere on-field kameravinkler, evnen til at holde pause og afspille, og 45-minutters, forkortede versioner af spil. Bare forvent ikke at se spil, når de flyver live, da der er en ventetid, før spil uploades for at streame på NFL Game Pass-appen., Tjenesten tilbyder også eksklusivt indhold fra NFL Films Archive og kommentar viser hostet af all-time greats som Peyton Manning. NFLs streamingtjeneste koster $ 100 om året, eller du kan vælge at foretage fire betalinger på $30. Bare husk, du sparer $ 20 ved at betale alt på .n gang.,

NFL Game Pass at a Glance

Service
Price
Free trial length
Games
Ad-free
NFL Game Pass
$99.,99/yr. or $30/4 mo.
7 days
256+ preseason and postseason games
No

How We Evaluated NFL Game Pass

The market for sports-centered video-on-demand services has expanded significantly in recent years., Tilbud fra NBA og NFL er for eksempel vokset fra kabel-og satellit-tilføjelser til uafhængige streamingindstillinger. Den måde, vi ser sport på i streamingalderen, har også ændret sig, hvor folk går for at se spil og kampe. Streaming gør det muligt at gå direkte til kilden i stedet for at stole på tredjeparts tjenester. Takket være kataloger fulde af eksklusivt indhold, specielle kontroller og muligheden for at se fra forskellige enheder, har beslutningen om at skifte fra traditionelle visningsmetoder til streaming aldrig været lettere.,

ved evalueringen af NFL Game Pass var vi særlig opmærksomme på tilgængeligheden af live-spil. Streamingtjenester, som YouTube TV og Hulu + Live TV, tilbyder ESPN og andre sportskanaler og giver adgang til en række sportsbegivenheder. Men på grund af nuværende kontrakter og lokale blackout-begrænsninger har mange tjenester kun dækning af specifikke ligaer. Nogle har ikke evnen til at flyve live-spil, og andre tilbyder kun begrænset live-action.,med disse nuancer i tankerne gravede vi ind i NFL Game Pass’ funktioner, Katalog og streamingfunktioner for at bestemme, hvordan de stablede op mod konkurrenter.

NFL Game Pass vs., Other Video Streaming Services

NFL Game Pass
NBA League Pass
ESPN+
YouTube TV
Starting annual price
$99.,99
$199.99
$49.99
N/A
Monthly price
$30/4 mos.
$28.99/mo.
$4.99/mo.
$49.99/mo.,div id=”7b268e94eb”>

Offline downloads

Android and iOS mobile dvices
With NBA app
Mobile storage
Unlimited

Key NFL Game Pass Features

Enhanced viewing experience

You hold the controls when watching NFL Game Pass., Pause, replay, og hurtigt frem spillet på din fritid. Du kan også operere med mange kameravinkler, som lader dig undersøge skuespil som dommere med Coaches Film-funktionen. Hvis du har to spil, du gerne vil se på samme tid, skal du bare trykke på de blå prikker i øverste højre hjørne af skærmen og få adgang til live Games — indstillingen-Du kan nyde begge spil samtidigt på en side om side delt skærm.

eksklusivt indhold

oven på adgang til hver udsendelse sammen med kondenserede 45-minutters versioner af spil tilbyder NFL Game Pass et imponerende katalog over indhold., NFL Films Archive står til din rådighed med HBOS “Hard Knocks” – Serie, “A Football Life”, “Fantasy Live” og “Mic’ d Up” sammen med andet imponerende indhold. Redefinere, hvordan du ser spillet med “Film-Session,” en ekstra, hvor nogle af NFL ‘ s bedste trænere og spillere som Andrew Luck og Doug Pedersen opdeling tape. Der er også ekstra lyd dækning. Live Audio-funktionen er perfekt til at få et hjemby perspektiv på handlingen.,

se med flere skærme

NFL Game Pass fungerer sammen med familier og venner ved at lade op til fem brugere se samtidigt — et generøst antal. Kun seere, der streamer fra den samme Wi-Fi-og IP-adresse, kan drage fordel af denne funktion, hvilket begrænser dens anvendelighed.

bundlinjen

NFL Game Pass vil vække interessen for fodboldfanatikere med et væld af indhold, herunder hvert NFL-spil, eksklusive seriekommentarer og populære HBO-serier som “Hard Knocks.,”Hvis du er den type fan, der overvåger fantasy fodboldhold eller ønsker biblioteket i NFL til din rådighed, vil denne service helt sikkert forbedre din viden om alle ting NFL. Men hvis du leder efter en måde at se live NFL-spil på, Har du det bedre med en live streaming-mulighed.

om forfatterne

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *